ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Nadbiskup Lefebvre nas potiče IV.



Dragi je Bog htio Tradiciju. Duboko sam uvjeren da Bratstvo predstavlja sredstvo koje je dragi Bog htio. Bog je htio sačuvati vjeru, istinu Crkve i sve ono što se još u Crkvi da spasiti. Biskupi koji okružuju Generalnog poglavara Bratstva, ispunjavaju svoje dužnosti koje su prijeko potrebne: sačuvati vjeru kao propovjednici vjere te dijeliti milosti svećeništva i svete Potvrde. Zahvaljujući ovim ljudima Tradicija ostaje nepromijenjenom te opstaje kao vazda plodonosan izvor božanskoga života.

Velika utjeha. Zbog toga moramo zahvaliti dragomu Bogu. Moramo i dalje ustrajno i vjerno čuvati blaga Crkve, uvijek u nadi da će ova blaga ponovno zauzeti mjesto koje im dolikuje u Rimu i koja nikada nisu smjele izgubiti.




Intervju s nadbiskupom Marcelom Lefebvreom 9. prosinca 1990. u Suresne (Pariz) za časopis „Fideliter“ 


Masonerija želi uništiti vjeru III.



Djelovanje je tajnih sljedbi bitno sotonsko

Isusu Kristu pripada svaka vlast; na Ime Isusa Krista svako se koljeno prigiba također i u podzemlju. Narodi su mu dani u baštinu. Dok On dopušta da se paklena neman koprca podno njegovih nogu, On pobjeđuje i slavi pobjedničko slavlje. Anđeli već pjevaju njegovu konačnu pobjedu!

Kako razumjeti II. vatikanski sabor III.


I dok euforija s obzirom na velike plodove Drugog vatikanskog sabora među našim teolozima ne jenjava, premda nitko ništa ne može konkretno zamijetiti, a sve se uglavnom iscrpljuje u papagajskom ponavljanju nekoliko otrcanih fraza, malobrojni se usuđuju uprijeti prstom u stvarne opasnosti sadržane u koncilskim dokumentima.

Katekizam Sv. Pija X. - Prva lekcija



Abbé Quinet; Explication simple de mon catechisme. Str. 5-8

Prvi dio - Istine kojima nas je Isus poučio

Prva lekcija - Apostolsko vjerovanje

U mnogim knjigama koje ste pročitali, imate na početku odlomka kratak sažetak. Ovaj sažetak vam pomaže kako biste dobili određenu ideju o onome o čemu se u odlomku radi. Teže je sjetiti se što u nekom odlomku piše, no jednostavije je sjetiti se njegova sažetka. Imate pred očima također jedan sažetak, podjeljen u dvanaest malih članaka; istine koje ste dužni vjerovati: to je Apostolsko vjerovanje ili simbol.

srijeda, 15. svibnja 2013.

Nadbiskup Lefebvre nas potiče III.


Jedino riješenje današnjih problema je: Kraljevstvo Isusa Krista na zemlji

Vi trasmetto quello che ho ricevuto; Sugarco ed. 2010; Str. 106

Najzad, više se ne spominje Kraljevstvo Gospodina Našega Isusa Krista, pod izlikom da je ono danas nemoguće ostvariti. Ovo sam čuo na usta mnogobrojnih Crkvenih velikodostojnika. Kada me pitaju zašto sam protiv koncila, ja im odgovaram: "Kako je moguće prihvatiti Koncil, kada vi u njegovo ime naučavate da više ne trebaju postojati države nad kojima vlada Isus Krist?"

Enciklika "Mystici Corporis" pape Pija XII.


Časnoj Braći Patrijarsima, Primasima, Nadbiskupima, Biskupima i drugim Mjesnim Ordinarijima, koji su u miru i zajednici s Apostolskom Stolicom.

UVOD 

1. Nauka o mističnome Tijelu Kristovom – a to je Crkva (usp. Kol 1, 24) – primljena prvotno iz ustiju samoga Spasitelja, tako lijepo osvjetljuje ono veliko, nikada dosta uzvisivano dobročinstvo najintimnijega našeg sjedinjenja s tako uzvišenom Glavom; predmet je, bez sumnje, koji svojom uzvišenošću i dostojanstvom zove sve ljude, u kojima djeluje Božji Duh, da ga promotre, i prosvjetljujući njihove pameti, veoma ih potiče na ona spasonosna djela, koja odgovaraju ovim zapovijedima. Zato držimo, da Nam je dužnost, da vam o tome progovorimo u ovom Encikličnom Pismu, razvijajući i tumačeći napose ono, što se odnosi na vojujuću Crkvu. Na to Nas ne pokreće samo silna uzvišenost ove nauke, nego i prilike sadašnjega vremena.

Kako razumjeti II. vatikanski sabor II.



Vidjeli smo dakle da se Koncil ne može opravdati. Krivnja se ne može pripisati samo medijima i duhu Koncila. Već u samim dokumentima postoje dvoznačnosti i opasne izjave.


Masonerija želi uništiti vjeru II.


Masonerija svoje adepte ubacuje u narodne odbore da se ondje bore tajnim i prepredenim urotama protiv onoga što se protivi njezinim ciljevima. Kada uzmogne, uspinje se do vrhova vlasti radi ostvarenja svojih bezbožnih zakona, strašnog cilja koji sebi postavlja, cilja koji u današnje vrijeme, zbog značajnog broja njezinih članova, s teškom mukom skriva pod prozirnim i lažnim koprenama koje nisu kadre zavarati poštene ljude. Tome smo žalosni svjedoci. 

ponedjeljak, 13. svibnja 2013.

"Caritas Christi urget nos" (2 Kor 5, 14)



Dragi prijatelji i komentatori,

Ljubav nas Kristova goni, rekao je sv. Pavao Korinćanima. I nas urednike ovoga bloga goni ova ista ljubav. A zašto? Zato što već neko vrijeme primamo komentare sa vulgarnim izrazima, bolje reći psovkama. Upravo smo zbog takvih stvari i zatvorili otvoreno i slobodno komentiranje. Druga stvar koja se događa je ta da se naši anonimni komentatori potpisuju s imenom "Kiki" i na taj način žele povezati svoje komentare s osobom koju mi urednici jako dobro poznajemo i s njome smo u čestom kontaktu. Mislimo da je ovaj način komentiranja protiv svake bratske ljubavi i bontona. Na našemu blogu se možda nalaze stvari koje se svima ne sviđaju, no to nije razlog biti vulgarni. Nadamo se kako se to u budućnosti više neće ponavljati.

Dragi Bože, sačuvaj naš narod od psovke!

Uredništvo

Enciklika "Mortalium animos" pape Pija XI.


Enciklika o crkvenome jedinstvu “MORTALIUM ANIMOS”    
od 6. siječnja 1928.

Našoj časnoj braći Patrijarsima, Primasima, Nadbiskupima, Biskupima i ostalim mjesnim Ordinarijima u miru i jedinstvu s Apostolskom stolicom.
Časna braćo, pozdrav Vam i apostolski blagoslov.
1. Možda nikada u prošlosti nismo vidjeli, kao u ovim našim vremenima, da je ljudski duh toliko zaokupljen željom jačanja bratskih odnosa koji nas povezuju i sjedinjuju, a koji proizlaze iz našega zajedničkoga podrijetla i naravi, te njihova širenja prema općemu dobru ljudskoga društva.

Naime, budući da različiti narodi još uvijek ne uživaju u potpunosti plodove mira – naprotiv, stare i nove razmirice na raznim mjestima prerastaju u pobune i građanske meteže – i budući da, s druge strane, mnoge rasprave glede mira i napretka među narodima ne mogu biti riješene bez djelatnoga zajedničkog zauzimanja i pomoći onih koji upravljaju državama i promiču njihov interes, može se lako razumjeti – to više što sada nitko ne osporava jedinstvo ljudskoga roda – zbog čega mnogi žele da različiti narodi, nadahnuti ovim sveopćim srodstvom, svakim danom budu sve tješnje međusobno sjedinjeni.

Bl. Alojzije Stepinac nam govori II.


Propovijedi, poruke, govori 1934.-1940; Zagreb 2000; Str. 16

Naš je cilj potpuna kristijanizacija našega naroda

Pred nama stoji liberalna štampa, koja općenito radi na dekristijanizaciji, a kod nas na dekristijanizaciji našega naroda. Ona je poput Golijata oboružana do zubi. Njoj nasuprot stoji nejaka katolička štampa. Moramo li klonuti kod te pomisli? Mislimo da ne. Kod nas ne smije biti straha. Naš je cilj i nakana jasna. Ona je: širiti što veću slavu i čast Gospodina Boga. Naš je cilj potpuna kristijanizacija našega naroda.

Kako razumjeti II. vatikanski sabor I.



Da bismo mogli razumjeti Drugi vatikanski sabor i reforme proistekle iz njega, valja se ponajprije pozabaviti našim vremenom u kojem se Koncil dogodio.



nedjelja, 12. svibnja 2013.

Molitva Mariji Kraljici, pape Pija XII


Iz dubine ove doline suza, kojom čovječanstvo u bolima prolazi; na ovom našem uvijek nemirnom moru uzburkanom vjetrovima strasti; podižemo oči prema Tebi Marijo, ljubljena Majko, da se utješimo motreći tvoju slavu da te pozdravimo kao Kraljicu i Gospodaricu Neba i zemlje, našu Kraljicu i Gospodaricu. Sa sinovskim ponosom želimo častiti tvoje kraljevanje i priznati da si dostojna uzvišenosti tvoga bića, slatka istinska Majko Kralja kome kraljevstvo propada po pravu, baštini i pobjedi.


Pobožnost Presvetom Srcu Isusovu

Posveta Srcu Isusovu

Veliki teolog i promicatelj pobožnosti Srcu Isusovu, značajni papa Pijo XI. u enciklici "Miserentissimus Redemptor" od 8. V. 1928. piše: "Sigurno je, da medu različitim pobožnostima, kojima se časti presveto Srce, treba na prvo mjesto staviti i spomenuti posvetu, kojom sebe i sve svoje prinosimo Srcu Isusovu, priznajući da smo sve to dobili od vječne Božje ljubavi.

četvrtak, 9. svibnja 2013.

Masonerija želi uništiti vjeru I.


Nasuprot Crkvi Kristovoj podiže se gotovo razotkrivena, osnažena nesrećama vremena, paklena Sotonina crkva, koja je duže vrijeme kovala svoje zavjere u sjeni, zastirući najdubljim tajnama svoje gnjusne zablude, svoje niske misterije i svoje mrske nacrte. Luđački pokušava satrti Božja prava u ovome svijetu, uništiti Crkvu i svaki temelj kršćanskog društvenog poretka; veliča vajno čovjekovo naravno usavršavanje i njegovu neovisnost od Boga, uništenje svakog autoriteta, vlast materije, nereda, izopačenosti; naposljetku, samo nijekanje Boga: ne želi ni Boga, ni gospodara! Evo, drage Sestre, sažetka nauka ove paklene škole.

A ako želite upoznati razlog ovih bolnih i čudnih činjenica, sama sveta Crkva vam odgovara glasom Pija IX: “Tko bude dobro razumio karakter, težnje, cilj tajnih sekti, masonskih i svih drugih, narav i slijed sveopće borbe koja je objavljena Crkvi, zacijelo neće dovoditi u sumnju činjenicu da se sadašnje nevolje poglavito pripisuju podmuklosti i rovarenju istih od kojih se sastoji Sotonina sinagoga.“ 

Suze moje majke


Tekst napisan u svibnju 2013., nakon drugog službenog posjeta Zagrebu i Hrvatskoj Svećeničkog bratstva svetog Pija X.

Otkako je stari obred uništen u većini rimokatoličkih crkava, dosada je neviđen val banalnosti zapljusnuo svaku poru života prosječnog katolika. Banalnost prate dosada i svojevrsna duhovna lijenost, beskrvnost, a sve to dovodi do otupljenosti i inertnosti. Stoga je ova posvemašnja obezglavljenost današnjih katolika u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini logična posljedica jalovih eksperimenata ondje gdje se nipošto nije smjelo eksperimentirati: u obredima koje nam je namrijela kršćanska starina i koji sežu u nekim dijelovima sve do apostolskih vremena.

srijeda, 8. svibnja 2013.

Kratka pouka o sv. Misi


Iz molitvenika "Zvijezda karmela"; Đakovo 1940

"Sveta je Misa", kako kaže sv. Franjo Saleški, "sunce svih duhovnih vježbi, središte katoličke vjere, duša pobožnosti, neiskazana tajna, koja u sebi krije bezdan ljubavi Božje; jer nam se u njoj dariva sam Bog sa svim bogatstvom svojih darova i milosti.

ponedjeljak, 6. svibnja 2013.

Nadbiskup Lefebvre nas potiče II.


Propovijed u povodu svećeničkih ređenja. Ecône 29. lipnja 1976.

Nalazimo se zbilja u dramatičnoj situaciji. Moramo odlučiti. Posrijedi je tako reći prividna poslušnost, jer Sveti Otac od nas ne može s pravom zahtijevati odricanje od naše vjere. Nemoguće! Nemoguće je da napustimo svoju vjeru! 

nedjelja, 5. svibnja 2013.

"Humani generis" Enciklika Pape Pija XII. od 12. kolovoza 1950.



1. Razilaženja u mišljenju i zablude ljudi u vjerskim i ćudorednim pitanjima svim su časnim ljudima, a poglavito iskrenim i odanim sinovima Crkve, zadavali veliku bol uvijek, a posebno danas, kada vidimo kako se sa svih strana povrjeđuju sama načela kršćanske kulture.

Antimodernistička zakletva - (Pio X., motuproprij Sacrorum antistitum, 1. IX. 1910.)



Ja N.N. čvrsto prihvaćam i primam sve i pojedino, što je nepogrješivo crkveno učiteljstvo definiralo, potvrdilo i izjavilo, posebno pak ona poglavlja nauka, koja se izravno suprotstavljaju zabludama ovoga vremena.

Sv. Vinko Lerinski - Commonitorium adversos haereticos


Pismo opomene protiv krivovjeraca

U samoj Katoličkoj Crkvi valja paziti s pomnjivošću da se pridržavamo onoga što se vjerovalo svugdje, uvijek i što su svi vjerovali.

Masonski plan za uništenje Crkve iz 1995. godine


Prijevod iz španjolskog časopisa Roca viva, veljača 1997., José Abascal, Madrid

A – Ustrajnom i metodičkom borbom koja vodi nestanku Katoličke Crkve, postigli smo bitan napredak koji odgovara unaprijed zadanim ciljevima


Proglas Nadbiskupa Lefebvrea od 21. studenog 1974.

  

Cijelim srcem i cijelom dušom prianjamo uz katolički Rim, čuvara katoličke vjere i tradicija potrebnih za očuvanje ove vjere, uz vječni Rim, učitelja mudrosti i istine.

Međutim, odbijamo i uvijek smo odbijali slijediti Rim neomodernističke i neoprotestantske tendencije koji se očitovao na Drugom vatikanskom saboru i nakon Sabora u svim reformama koje su iz toga proistekle.

Sve su ove reforme zbilja pridonijele i dalje sudjeluju u uništenju Crkve, propadanju svećeništva, uništenju svete misne žrtve i sakramenata, gašenju redovničkog života, naturalističkoj i teilhardističkoj nastavi na sveučilištima i u bogoslovijama i u katehezi, nastavi koja je proistekla iz liberalizma i protestantizma i koju je nekoliko puta crkveno Učiteljstvo svečano osudilo.

Nikakva vlast, pa čak ni najviša vlast u hijerarhiji, ne može nas prisiliti da se odreknemo naše vjere ili da okrnjimo našu vjeru koju je crkveno Učiteljstvo već devetnaest stoljeća jednoznačno formuliralo i naviještalo.

Sveti Pavao kaže: „Ali kad bismo vam mi, ili kad bi vam anđeo s neba navješćivao neko evanđelje mimo onoga koje vam mi navijestismo, neka je proklet!“ (Gal 1,8). Zar to nije ono što nam Sveti Otac želi posvijestiti? Pa ako se između njegovih riječi i djela stvara određeno proturječje, kao i u činima dikasterija, onda biramo ono što se uvijek naučavalo i pravimo se gluhima prema razornim novotarijama u Crkvi. Ne mogu se poduzeti korjenite promjene na području „lex orandi“ (bogoslužja), a da se time ne izmjeni „lex credendi“ (zakon vjere). Novoj Misi odgovara novi katekizam, novo svećenstvo, nova sjemeništa, nova sveučilišta, karizmatska, pentekostalna Crkva, sve odreda stvari koje su suprotstavljene pravovjerju i Učiteljstvu svih vremena.

Budući da ova reforma potječe od liberalizma i modernizma, posve je zatrovana. Potječe iz krivovjerja i vodi u krivovjerje, čak i onda kad joj svi čini i nisu krivovjerni! Stoga je svakom svjesnom i vjernom katoliku nemoguće prihvatiti ove reforme niti im se podvrći na bilo koji način.

Jedini stav vjernosti prema Crkvi i katoličkom nauku sastoji se u kategoričkom odbijanju prihvaćanja reforme poradi našega spasenja.

subota, 4. svibnja 2013.

Nadbiskup Lefebvre nas potiče I.


Isus treba biti pravilo našega razmišljanja

Mons. Marcel Lefebvre; Vi trasmetto quello che ho ricevuto; Milano 2010; Sugarco edizioni

Uistinu, ne ćemo nikada dovoljno razmatrati Gospodina našega Isusa Krista. Za nas će on uvijek ostati misterij (tajna), tajna stvaranja i naravi, tajna milosti naše vjere. Ne smijemo prosuđivati ovostrane stvari bez da mislimo na Njega, bez da on bude pravilo našega razmišljanja. Naša bi misao trebala biti: “Kako bi Isus prosudio ovaj čin, ovu misao, ovo djelovanje?” On je pravilo našega razmišljanja, model naše svetosti, uzrok naše svetosti i milosti. On je naš Stvoritelj, zato jer je sve po Njemu stvoreno, molimo u Vjerovanju, i ništa nije bez njega postalo, kaže nam Apostol Ivan u svome Prologu. 

Bl. Alojzije Stepinac nam govori I.


,,Ja sam na ovaj teški položaj došao pokorivši se želji vrhovnog poglavara, sv. Oca. Zato velim - in Te Domine speravi (u tebe se Gospodine uzdam). Ufam se da će se i na meni ispuniti riječi: “Izbavit ću ga jer me ljubi; zakrilit ću ga jer poznaje ime moje” (Ps. 90, 14). Moja je nakana i cilj čist. Slijediti nauku križa te bez ikakvoga straha braniti katoličku istinu. Pravednost prema onoj - dilexi justitiam et odi iniquitatem (ljubio sam pravdu a mrzio na zlo) - to je moje načelo. Ogavnost prema svakoj nepravdi bila je duboko usađena u mojoj duši, kao što je i ljubav prema pravdi. Pa kao što sam bio za dobro svoga naroda spreman dati sve, tako sam spreman na sve i za Crkvu katoličku, koja me je od najranije mladosti učila dati svakome, što je njegovo i ljubiti ljude istinskom ljubavi.ˮ


(Nagovor prigodom imenovanja 3. lipnja 1934., Izvor: Propovijedi, poruke, govori; Zagreb 2000.)

"Pascendi Dominici gregis" Enciklika Pape Pija X. od 8. rujna 1907


1. Služba koju Nam je Bog povjerio da pasemo stado Gospodnje, medu svojim prvim zadaćama koje je Krist naložio, ima onu da sa svom budnošću čuvamo polog vjere prenesene svetima, odbacujući svjetovne novosti i suprotstavljanja znanosti lažnog imena. Providnost najvišeg pastira je tolika da nije bilo vremena u kojem ona nije bila nužna Katoličkoj crkvi, jer je, krivnjom neprijatelja ljudskog roda, uvijek bilo »ljudi koji će iskrivljavati nauk« (Dj 20,30), »praznorječnih i zavodnika« (Tit 1,10), »zavodnika i zavedenih« (2 Tim 3,13). 

Katekizam Sv. Pija X. - Uvodna lekcija


Abbé Quinet; Explication simple de mon catechisme. Str. 1-4

Uvodna lekcija: Zašto učiti katekizam?

Roditelji su nas kada smo bili djeca slali u školu kako bismo naučili čitati, povijest, zemljopis i matematiku. U školi smo naučili zakone koji nam govore kako se pokreće svijet. U katekizmu ćete naučiti nešto o Stvoritelju koji je stvorio nebo i zemlju, zvijezde i mora, koji je dao zakone čitavome svemiru, koji je stvorio čovjeka na svoju sliku i priliku, dao mu u ruke zakon kojemu je cilj voditi ga do prave sreće, a ta je posjedovati Boga u ovome životu i radovati se s njime u budućemu.

Časopis Christus Rex - Riječ urednika




Dragi čitatelji!

Velika nam je čast po prvi puta vam predstaviti mjesečnik “Christus Rex
 (Krist Kralj), časopis za promicanje katoličke Tradicije u Hrvatskoj.