Christus Rex

Promjena poglavara distrikta u Austrijskom distriktu


D
ragi vjernici, prijatelji i dobročinitelji Austrijskog distrikta,
generalni poglavar Svećeničkoga bratstva sv. Pija X., p. Davide Pagliarani, odlučio je da će moj mandat kao poglavara distrikta prijevremeno završiti te da će p. Johannes Regele od 2. veljače preuzeti vodstvo Austrijskog distrikta.

Ova odluka utemeljena je na mom narušenom zdravlju. Već duže vrijeme morao sam nažalost ustanoviti da moje zdravstvene snage opadaju i nakon što je liječnik dijagnosticirao burnout, p. Pagliarani htio je bez oklijevanja osloboditi me mojih obveza te me uputiti na tromjesečni odmor. Svjestan sam toga da nisam uvijek bio u stanju tako ispunjavati svoje obveze kako bi bilo poželjno, zbog čega žalim te vas iskreno molim za ispriku.

Htio bih vam, dragi vjernici, od srca zahvaliti za svu velikodušnu i mnogostruku pomoć koju ste meni, Austrijskom distriktu i cijelom našem Svećeničkom bratstvu sveukupno iskazali tijekom moje devetipolgodišnje službe, kao i za vaše vrijedne molitve i žrtve. Neka vam Bog svojim milostima i blagoslovom za to tisuću puta uzvrati!

Želim svome nasljedniku, p. Regeleu, puno snage i obilan Božji blagoslov za njegovu novu, zahtjevnu zadaću u našem distriktu sa svojim šest zemalja, koji je zahvaljujući milosti Božjoj nemalo porastao. Molim vas, dragi vjernici, da ga u tome pratite svojim revnim molitvama.

Želeći vam moćan blagoslov božanskoga Djeteta Isusa kao i trajnu pomoć Njegove Presvete Majke u novoj godini, ostajem s vama srdačno povezan u molitvi,

Vaš p. Stefan Frey
Jaidhof, 2. siječnja 2023.

Izvor: fsspx.at

Arhiva bloga

Glasnik: