Christus Rex

Ja sam Gospa od Krunice

G
ospa je u Lourdesu 25. ožujka 1858. otkrila svoje ime: „Ja sam Bezgrješno Začeće“.
 U Fatimi isto tako nije otkrila svoje ime do posljednjega ukazanja u Cova da Iriji 13. listopada 1917.: „Ja sam Gospa od Krunice“.

„Ja sam... Nossa Senhora”

Hrvatska verzija „Ja sam Gospa” nije točan prijevod od „Nossa Senhora”, što je ženska riječ za „Senhor” (gospodar, vladar), pa strogo govoreći znači Gospodarica, Vladarica. Gotovo bi se moglo prevesti cijelu rečenicu: „Ja sam Kraljica svete Krunice”. Izraz „Senhora” znači autoritet, kraljevanje i vladavinu. Fatima je zapravo izvanredna manifestacija kraljevske moći Majke Božje, omnipotentia supplex (proseća svemoć).

Ova rečenica, međutim, predstavlja problem. Gramatički bi bilo ispravno reći: „Ja sam vaša Kraljica, ja sam Kraljica” itd. Ali Ona kaže: Ja sam... Gospa! Možda Ona prihvaća zajednički izraz „Gospa” svih ljudi u cjelini. Ona toliko voli taj zaziv da želi da se odnosi na Nju. „Zaista sam ono što ste me nazvali: 'Gospa'. Vi me zovete 'Gospa' i u pravu ste, ja to jesam!”

Ovim neobičnim izrazom Ona možda želi objasniti da je Ona doista „Senhora”, Kraljica koja je od svoga božanskoga Sina dobila puno kraljevsko dostojanstvo i izvršnu vlast. Ali ovaj autoritet i moć su „naši”, oni pripadaju nama. Marija je „Gospa“, dio nas samih: drugim riječima, Njezin autoritet i snaga samo su za naše dobro, radi nas i za našu sreću.

„Ja sam Gospa od Krunice”

Njezin kraljevski autoritet određen je riječju „Krunica“. To znači da je Krunica mjesto i atmosfera u kojoj Ona izvršava svoje postojanje Kraljice, Gospe i Gospodarice. Što je sveti Ružarij? „Rosarium” je buket najljepših ruža kreposti, ljubavi i svetosti koji se Svevišnjemu prikazuje za naše spasenje. Lanac je koji spaja Nebo sa Zemljom, sidro koje povezuje brod duše s vječnom lukom. To je kruna najljepših dragulja, najdragocjeniji dar vječnomu Kralju.

„Ja sam Gospa od Krunice (Ružarija)“ znači: „Ja sama sam poveznica između Neba i Zemlje, ljestve na kojima se Bog spušta u ovaj svijet i na kojima se vraćamo Bogu. Ja sam Senhora, vlast koja upravlja i zapovijeda svim „ružama“, svim dobrim djelima i namjerama svoje djece da budu prineseni Bogu. Uzimam sve dragulje svoje djece i sjedinjujem ih sa svojim krepostima i neizmjernom ljubavi i tako činim dostojnu, besprijekornu krunu koju ću staviti na glavu svoga božanskoga Sina kao vrhovni čin štovanja, klanjanja i pokornosti.

Sveta Krunica je život, smrt i uskrsnuće našega Gospodina koje se oživljava i razmatra u našemu srcu s Marijom i u Njoj! „Ja sam Gospa od Krunice”, znači da je Ona Senhora života, smrti i uskrsnuća našega Gospodina prizvanoga u naše sjećanje i oživljenoga u našim srcima te prisutnoga na oltaru radi našega spasenja.

Ali znači li to da je u nama duhovno oživljavanje 33 godine života našega Gospodina? To znači da sam Isus Krist ulazi u naše duše sa svojom predragocjenom Krvi da nas očisti od naših grijeha, pročisti od duhovne gube, oslobodi od đavolskih lanaca i da nas obrati s puta koji vodi u vječni bezdan. Nakon što nas je pročistio, naš Gospodin ispunjava našu dušu Božjim životom, sa svojom vječnom svjetlosti i dobrotom i na kraju sa svojom vječnom slavom.

A Gospa je Majka i Kraljica ovoga duhovnoga preporoda u Isusu Kristu: Ona čini da on uvijek iznova dolazi u duše svoje djece sa svim milostima obraćenja, pročišćenja, posvećenja i proslave.
 
Izvor: fsspx.news
 

Arhiva bloga

Glasnik: