Christus Rex

Oganj u Srcu Blažene Djevice Marije


C
rkva slavi sv. Ivana Eudesa kao prvoga pjesnika Prečistoga Srca Marijina i autora njezina liturgijskoga štovanja. U nastavku se nalazi nekoliko meditacija o ognju ljubavi u Srcu Marijinu.

„Dok su serafini gorjeli u Nebu, Srce Djevice Majke gorjelo je na zemlji vatrom mnogo žarčom od one u serafinima. 'Njezine baklje su baklje vatre i plamena.' Ili, prema hebrejskomu načinu izražavanja, 'Njegove baklje su baklje vatre i plamena'; to je Božji plamen.”

Tako se zove ljubav koja gori u Srcu Majke Ljubavi, to jest, to je vrlo žarka ljubav i Srce žestoko plamteće nebeskom vatrom božanske ljubavi.

To je vatra toliko žarka, da su svi njezini plamenovi poput gromova koji utjeruju strah u paklene moći, razbijaju ih i tjeraju daleko.

Sv. Bernardin Sijenski kaže: 'Da, najvatrenija ljubav božanskoga Srca Marijina bila je užasno strašna za demone i držala ih je toliko daleko od nje da se nisu usudili pogledati je'.

Stoga je s dobrim razlogom naša slavna Djevica odjevena Suncem, što znači da je odjevena plamenom i žarom ljubavi, u njoj nema ničega što je tamno, zamračeno ili mlako; nego je sva okružena, prožeta i ispunjena svjetlima i žarima nebeske ljubavi.

Sv. Augustin kaže: 'Ljubav ima svoje strijele, a ima i svojih rana, a to su rane koje ne zadaju smrt, već život i to vrlo sladak život; koje ne ubijaju, već uskrsavaju mrtve.'

Ranjena sam od ljubavi; govori Blažena Djevica, u čijemu je Srcu božanska ljubav toliko iscrpila i otpustila sve svoje strijele, da nije ostavila ni najmanji trag u ovim djevičanskim grudima, kaže sveti Bernard, koji nije prekriven ožiljcima njezinih božanskih rana. 'Onakav je život svakoga, kaže sv. Augustin, kakva je njegova ljubav.'

Božanska ljubav, kaže sveti Dionizije Areopagit, dovodi božanske zaljubljenike u neprestanu ekstazu, ne dopuštajući im da ostanu u sebi, već ih prenosi u svoga ljubljenoga i čini da žive njegovim životom, tako da oni mogu reći sa sv. Pavlom: 'Živim, ne više ja, nego je Isus Krist taj koji živi u meni.'

„Ako istinski ljubitelji Isusa nisu svoji, niti u sebi, niti žive za sebe, nego su živi u Isusu, za Isusa i od Isusova života, što treba reći i misliti o Majci Isusovoj, čije je Srce bilo više rasplamsano njegovom ljubavi nego srca svih anđela i svetaca?”

Izvor: fsspx.news

Arhiva bloga

Časopis: