Christus Rex

Prvi susret s Misom svih vremena (II.)



Bio sam prvi put na tradicionalnoj Misi i prvi put sam uživo vidio Bratstvo.

Sve što sam čitao o Nadbiskupu i Bratstvu prihvaćao sam, dobro sam razumio o čemu se radi, podržavao molitvama ali nisam bio siguran je li Bratstvo skupina oholih buntovnika, revolucionarnih aktivista. Nakon tog susreta sve moje sumnje su nestale. Toliko poniznosti, skromnosti, blagosti a s druge strane čvrstoće i odlučnost u vjeri, sve za spas duša. Kako je pater Schmidberger mudro odgovorio na provokativno pitanje o papi Franji, bez nervoze, bez revanšizma s blagom dozom tuge, da papa kad propovjeda dobro govori ali što napiše prožeto je duhom liberalizma. U jednom trenutku kod predavanja o krizi (ne sjećam što je bio povod) potekle su mi suze na oči. Kad sam poslije to pričao ženi, rekla mi je da je ona u nekoliko navrata zaplakala.

Jedna gospođa iz Njemačke je pričala da joj je jedan stari svećenik govorio, idi u „Piusbruderschaft“, tamo su sveci. Sad sam se i sam uvjerio.

Što se tiče same Mise, to je svima znano, duh poklonstva, Bog u središtu, stvarna otajstvena prisutnost, svetost, u to nisam imao sumnji.

Bit ćete u mojim molitvama. Neka vas Gospodin uzdrži na putu svetosti, neka vam da snage.

S. V., Split

Arhiva bloga

Glasnik: