Je
li u novom videu pape Franje koji iznosi njegove molitvene nakane za
novu
godinu sadržano izričito krivovjerje? Komentar
Johna
Vennarija
iz Catholic Family News o
Papinom novom videozapisu: Molitvene nakane pape Franje za siječanj 2016.
Ali
nije li on propovijedao izričito krivovjerje?
Franjin
sablažnjivi međuvjerski videozapis
Katolici
diljem svijeta zgražaju se najnovijim očitovanjem koncilskih
zastranjenja. To je videozapis kojeg je objavio papa Franjo za svoje
molitvene nakane za siječanj – panreligijsko slavljenje svih
svjetskih religija u kojem Franjo poziva na dijalog i tvrdi da smo mi
- članovi svake religije - svi "djeca Božja".[1]
Naravno,
nema poziva na obraćenje nekatolika na jedinu pravu vjeru.
Video
izaziva mnoge rasprave u društvenim medijima, katolici kritiziraju
prezentaciju kao krivovjernu i modernističku. Ipak, jedan se
možda dobronamjerni svećenik činio
zbunjen svom tom zbrkom: "Žao
mi je",
rekao je, " koja
je to izjava krivovjerna? Ne vidim nijednu izjavu u kojoj se tvrdi da
su sve religije jednake
(pluralizam)?"
Tu
je ključ za razumijevanje onoga što je doista na djelu. Modernizam
se rijetko koristi "preciznim
izjavama koje su krivovjerne".
Njegova metoda je praksa – novi način djelovanja koje se
sukobljava s vjekovnim Učiteljstvom. Današnje međuvjerske
aktivnosti daju dojam da su sve religije dovoljno dobre za spasenje,
što je vjerojatno glavna vjerska zabluda našega
vremena. Ljudi diljem svijeta vidjeli su Ivana Pavla II. i papu
Benedikta XVI. na međuvjerskim molitvenim okupljanjima u Asizu,
kako
stoje rame uz rame s budistima, hindusima, rabinima, muslimanima,
protestantima, i zaključuju da je bilo koja religija Bogu više ili
manje prihvatljiva. To je vizualni izraz vjerske ravnodušnosti koja
navodi duše na prihvaćanje krivovjernog nauka.
Samo
jedan primjer: na dan smrti pape Ivana Pavla II., dobio sam
telefonski poziv od mlade dame iz
Novog
Zelanda,
obiteljske prijateljice. Radila je u situaciji u kojoj je surađivala
s muslimanima i hindusima. Kad je rekla ovim nekatolicima, blago i s
ljubavlju, da se moraju obratiti u jednu pravu Katoličku crkvu da bi
spasili svoje duše, muslimani i hindusi su joj se smijali. "Vaš
papa to ne vjeruje", nasmijali su se, misleći na Ivana Pavla
II, "vaš papa to ne uči. Vaše papinske međuvjerske
aktivnosti to ne prenose. Vaš Papa moli s Dalaj Lamom i hindusima.
Vaš Papa posjećuje džamije i ljubi Kuran. Vi ste u raskoraku s
vlastitim papom. Zašto bismo vas trebali slušati?"
Ovdje
vidimo podizanje novih hetero-praksi iznad nauka, koji dovodi
pojedinca do mišljenja na tragu krivovjernog nauka.
To
je ista taktika koju su progresivci koristili na nedavnoj Sinodi -
zagovarajući promjenu prakse primanja pričesti razvedenih i ponovno
oženjenih, a zatim ponavljajući samo ono što bi najnaivniji
prihvatili: "ali nismo promijenili nauk".
Zar
nismo ništa naučili u proteklih 50 godina? Cijela revolucija II.vatikanskog se
temelji na taktici uzvisivanja "pastorala" iznad "nauka",
bez izričitog mijenjanja nauka, ali ipak stvarajući revoluciju u
katoličkim stavovima.
Druga
taktika modernizma i koncilske revolucije je znakovita
šutnja o onim točkama nauka koje se protive novoj orijentaciji - po
riječima uglednog p. Edwarda Hanahoea, ekumenisti "se
pretvaraju da Učiteljstvo nije govorilo."
Nikada
nećete čuti koncilske Pape, od Ivana XXIII do danas, ponavljati
jasnu osudu vjerske ravnodušnosti kakvu nalazimo u Mirari
Vos
pape Grgura XVI:
,,Dolazimo
do drugog vrlo plodnog uzroka zala od kojih, na našu žalost, trpi
suvremena Crkva. To je indiferentizam, odnosno ono zlo mišljenje
koje se proširilo na sve strane kroz obmane zlih. Prema tom
mišljenju, vječno spasenje duše može se postići ispovijedanjem
bilo
koje
vjere, dokle god je čovjekov moral u skladu s normama
pravde i poštenja. Morate istjerati iz ljudi povjerenih vašoj brizi
ovu najbjedniju zabludu u
tako očito važnoj
i tako potpuno jasnoj
stvari.
Jer,
budući da je Apostol upozorio da postoji jedan Bog, jedna vjera,
jedno krštenje, oni koji se pretvaraju da put prema [vječnom]
blaženstvu počinje od bilo koje religije, trebali bi se bojati i
trebali bi ozbiljno razmisliti o činjenici da su, prema
svjedočanstvu samoga Spasitelja, oni protiv Krista jer nisu za
Krista; i da jadno rasipaju
jer Njime
ne sabiru;
te da će shodno tome oni zasigurno zauvijek propasti,
osim ako se ne budu držali katoličke vjere i očuvali
je cjelovitom
i netaknutom."
"Pretvaraj
se da Učiteljstvo nije govorilo"
i uzvisivanje heteroprakse iznad nauka su dvije glavne modernističke
taktike koncilske revolucije.
P.
S.:
Da ne zaboravimo, pan-religijsku aktivnost ohrabrivali su svi
koncilski pape, uključujući neposrednog prethodnika pape Franje. Da
dademo
samo jedan primjer, međuvjersko
usmjerenje
je bilo
u punom zamahu tijekom pontifikata navodno konzervativnog pape
Benedikta XVI. Vidi moj izvještaj (poveznica
ispod) s pan-vjerskog okupljanja
pape Benedikta u Asizu u 2011. na kojem sam bio prisutan. Takvo
djelovanje je produbilo postavljene temelje za hrabriji pristup pape
Franje.
Kod
susreta 2011. u Asizu, nigerijski je profesor Wande Abimbola,
predstavnik afričke Joruba religije, došao na propovjedaonicu, dok
su se članovi svjetskih religija okupili u svetištu asiške crkve
Gospe od anđela s papom Benediktom. Abimbola je pjevao molitvu i
tresao udaraljkama dok je govorio delegatima da se do mira može doći
samo većim poštivanjem autohtonih religija. ,,Mi uvijek trebamo
imati na umu da je naša vlastita religija, uz religije koje
prakticiraju drugi ljudi, vrijedna i dragocjena u očima Svemogućega,
koji je stvorio sve nas s takvim brojnim i različitim sustavima
načina života i vjerovanja", kazao je on.
Poveznica
na
članak:
"Asiz III: na susretu
u Asizu
Benedikta XVI. 2011. zazivani poganski bogovi u katoličkoj bazilici"
Fusnote:
1
Strogo govoreći, Franjina kategorična tvrdnja da su katolici i
pripadnici svih vjera "djeca Božja" je odstupanje od
pravog katoličkog nauka. Pismo nam govori da smo bez krštenja djeca
gnjeva. "Te
po naravi bijasmo djeca gnjeva"
(Ef 2, 3). Mi smo primljeni u Božju obitelj po krštenju i
pripadnošću jedinoj pravoj Crkvi koju je ustanovio Krist,
Katoličkoj crkvi. To je vjekovni
katolički nauk kojeg papa Franjo žrtvuje na oltaru lažnog
koncilskog ekumenizma.