Christus Rex

Fatima, 19. kolovoza 1917. godine


Tijekom svog ukazanja u Valinhosu 19. kolovoza, Gospa je rekla ove upečatljive riječi: „Molite, puno molite i prikazujte žrtve za grešnike, budući da mnoge duše odlaze u pakao, jer nema nikoga tko bi molio i žrtvovao se za njih“.

Samo Božja milost može obratiti grešnike i osloboditi ih vječnoga prokletstva. Stoga, bilo je nužno – ne apsolutno nužno, jer Bog nas je mogao spasiti na drugačiji način, ali u odnosu na način na koji nas je želio spasiti – da Bog postane čovjekom i žrtvuje se na križu da bi zaslužio oproštenje za grešnike, da plati njihove dugove, da ih očisti od njihove duhovne gube i da obnovi prekrasnu palaču njihove duše koju su uništili svojim grijesima. Stoga sve milosti proizlaze iz Presvetoga Srca Isusova prikazanoga na križu.

Međutim, u ovoj rečenici Gospa pripisuje našim molitvama i žrtvama spasenje duša od vječnoga prokletstva, i ako nećemo moliti, mnogo duša će otići u pakao.

To znači da nas Gospodin želi koristiti kao oruđa kako bismo mu pomogli da spasi duše. Svakako je istina da On ne treba nikoga da izvrši svoje djelo spasenja, ali On je htio da budemo sudionici ovoga najplemenitijega djela ljubavi i milosrđa učinjena na zemlji. Toliko je to htio, da je spasenje mnogih odlučio učiniti ovisnim o našoj velikodušnosti. Papa Pio XII. u svojoj enciklici „Mystici Corporis“ naučava: „Ovo je duboko otajstvo i neiscrpan predmet razmatranja da spasenje mnogih ovisi o molitvama i dragovoljnim pokorama koje članovi Mističnoga Tijela Isusa Krista prikazuju na te nakane”. Presveto Srce Isusovo je reklo svetoj Mariji Margareti da „jedna pravedna duša može zadobiti oprost za tisuću zločinaca”.

Gospa ponavlja da „tolike mnoge duše odlaze u pakao“: to je bol Njezinoga Bezgrješnoga Srca i razlog za Njezinu tugu. Ali ono što zapanjuje je zašto toliko mnogo ljudi odlazi u pakao? Jer su zli? Jer odbijaju milost Božju? Jer više vole svjetske užitke nego volju Božju? Jer slijede načela đavla? Sve je to sigurno točno, ali to nije razlog koji je ovdje dala Gospa. Razlog je taj što nemaju nikoga tko bi molio i prinosio žrtve za njih!

Iza ove primjedbe moramo razabrati zahtjev od najveće važnosti: „Budući da nitko ne moli, barem ti, moja voljena dušo koja me posjećuješ ovdje u Fatimi, molim te, ti moli i čini žrtve!“.

Da bismo razumjeli ovaj hitan Gospin zahtjev, moramo znati da je Bog uspostavio zakon po kojemu redovno daje svoje milosti samo po ljudskim instrumentima. Gospodin ne daje svoje milosti sam za sebe, već kroz svoja oruđa, svećenike. Slično tome može općenito Gospa, koja je Posrednica svih milosti, dati te milosti samo uz pomoć takvih oruđa. Pogledajte glasovitoga umjetnika, genija: on neće naslikati ništa ako nema oruđa s kojima bi slikao. Sama po sebi oruđa nisu ništa, ali samo pomoću njih slika se može naslikati. Stoga Gospa, koja toliko želi obraćenje i posvećenje svoje djece, sa suzama u očima dolazi k nama i moli: hoćete li, molim vas, biti tako dobri prema meni, vašoj Majci, i pomoći mi da spasim duše? „Moli i prikazuj žrtve budući da mnogo ljudi ide u pakao, jer nemaju nikoga tko bi za njih molio i prikazivao žrtve!”

Tako mi Ona, kojoj u potpunosti pripadam, pred kojom sam samo nedostojan bijednik, prilazi u Valinhosu poput prosjakinje: „Pomozi mi spašavati duše! Budi oruđe u mojim bezgrešnim rukama. Ne budi samo moje dijete i rob, budi moj vojnik i vitez!” Ako prigovorim da sam samo nedostojan grešnik, Ona će odgovoriti da može slikati prekrasne slike čak i običnim kistovima!

Izvor: fsspx.news

Arhiva bloga

Glasnik: