Christus Rex

Bezgrješno Srce Marijino, Božje remek-djelo


Svi mi znamo simbol "srca", koje je sama dubina našega bića, sjedište svega onoga što je dragocjeno u nama, ali prije svega - izvor naše ljubavi. Mi otvaramo svoja srca samo svojim bliskima prijateljima, a samo najdražima kažemo: "Ti si u mome srcu! Moje srce kuca za tebe! Dajem ti svoje srce itd."

Kroz pobožnost prema Njenom Srcu, Gospa nam otkriva vrlo duboku značajku Njene majčinske ljubavi. Štoviše, Ona nas uvodi u svoje Srce, koje postaje naše prebivalište, utočište i put. Prema tome, Ona se odnosi prema nama kao prema najdražima, vrijednima primanja takve neizmjerne ljubavi. Ako malo razmislimo o tome tko smo - bijedni grešnici, loša djeca i nedostojne ništarije - ne možemo a da ne budemo zadivljeni takvom dobrostivošću.

Veličinu, dostojanstvo i važnost Bezgrješnoga Srca, otkrivenoga nama, bijednoj Evinoj djeci, objasnio je sam Gospodin, kada je rekao sestri Luciji: "S neizmjernom čežnjom želim da se promiče štovanje i pobožnost prema Bezgrješnome Marijinom Srcu, jer je ovo Srce magnet koji privlači duše k meni; to je goruće žarište, koje odašilje u svijet zrake moje svjetlosti i moje ljubavi; napokon, Ono je vrelo iz kojega na svijet izlaze žive vode mojega milosrđa." (Pismo sestre Lucije biskupu Gurzyju, 27. svibnja 1943.).

Ove riječi odražavaju intenzivnu čežnju Gospodina da svoju svetu Majku predstavi svijetu u punoj mjeri Njenoga duhovnoga majčinstva. Ove riječi same izražavaju nevjerojatnu Božju ljubav prema nama, gdje On želi ići do krajnjih granica kako bi spasio nas jadne grešnike. Ali - ako naš Gospodin ima takvu čežnju - kako možemo mi biti tako lijeni, ravnodušni i nimalo zabrinuti, kada vidimo da toliko ljudi nema pojma o otajstvu Srca Bezgrješne?!

Naš Gospodin također daje važnu preciznost: želi i "štovanje" i "pobožnost". Pobožnost izražava naš osobni odnos prema Mariji, na neki način naše srce u njenome Srcu. To je stav jednoga ljubljenoga djeteta, uvijek spremnoga dati svu čast i slavu, pažnju i vrijeme tako ljubeznoj majci. Štovanje ohrabruje na javno slavljenje i priznavanje Božjega remek-djela, Bezgrješnoga Marijina Srca.

Tada naš Gospodin koristi tri slike kako bi točno prikazao ulogu Bezgrješnoga Marijinoga Srca: magnet koji privlači k Njemu, izvor vatre iz kojega cijeli svijet prima Njegovu svjetlost i ljubav, i nepresušno vrelo Njegovoga beskonačnoga milosrđa. To znači da kad razmatramo pobožno Njezino Srce, bit ćemo uvijek sve više i više privučeni k Njemu; Njegovo vlastito svjetlo prodrijet
i će u nas, da bismo ga upoznali sve više i više, i da mu po njegovoj ljubavi uzvratimo ljubav, da u Njemu ljubimo sva druga bića. Tako ćemo uvijek piti na izvoru Njegove milosti da od nas, prljavih ništavila, učini - djecu Božju.

Izvor: fsspx.news

Arhiva bloga

Glasnik: