Christus Rex

Pijo XII. "Mariji na Nebo uznesenoj"


O Bezgrešna Djevice, Majko Božja i Majko ljudi. Vjerujemo sa svom gorljivošću naše vjere u Tvoje preslavno uznesenje dušom i tijelom u Nebo, gdje su te svi zborovi anđela i sve čete svetaca pozdravile kao Kraljicu; i mi se sdružujemo s njima te hvalimo i slavimo Gospodina koji te je uzvisio nad sve druge čiste stvorove,  da Ti prikažemo zanos svoje pobožnosti i ljubavi. Zdravo Marijo. Znamo da se tvoj pogled koji je majčinski milovao ponizno i trpeće čovještvo Isusovo na zemlji zasićuje u Nebu gledanjem slave nestvorene Mudrosti. Radosna je tvoja duša dok motri licem u lice Presveto Trojstvo a srce Ti podrhtava od prevelike nježnosti; i mi bijedni grešnici kojima tijelo otežava polet duše, molimo te da  istiš naša osjetila da naučimo već ovdje na zemlji ivati Boga, samoga Boga, u čaru stvorenja. Zdravo Marijo.


Uzdamo se da se tvoje milostive oči obraćaju na naše bijede i tjeskobe, naše borbe i slabosti; da se tvoje usne smješkaju našim radostima i našim pobjedama; da čuj Isusov glas koji Ti govori o svakome od nas kao nekoć svome ljubljenom me učeniku: Evo Ti sina; i mi koji te zazivamo kao našu Majku, mi te uzimamo kao voditeljicu, snagu i utjehu u našem smrtnom životu. Zdravo Marijo.

Čvrsto vjerujemo da će se Tvoje oči koje su plakale na zemlji natopljenoj Isusovom krvlju, opet obazreti na ovaj svijet razdiran ratovima, progonstvima i zatiranjima pravednih i slabih. I mi u tami ove suzne doline očekujemo od Tvoga nebeskog svijetla i od Tvoje slatke dobrote olakšanje bolima naših srdaca, kušnjama Crkve i naše domovine. Zdravo Marijo. Vjerujemo napokon, da si Ti u slavi u kojoj kraljuješ, odjevena suncem i okrunjena zvijezdama, radost i veselje svih anđela i svih svetaca; i mi na ovoj zemlji kojom prolazimo kao putnici, ojačani vjerom u buduće uskrsnuće, gledamo prema Tebi, našem životu, našem milju, našem ufanju; privuci nas blagim svojim glasom da nam pokažeš jednoga dana, poslije ovoga progonstva Isusa, blagoslovljeni plod utrobe Tvoje, o blaga, o mila, o slatka Djevice Marijo. Zdravo Marijo.


Arhiva bloga

Glasnik: